5 порад, як стати добрим керівником

як стати добрим керівником Корисні поради

Боси – це окрема каста нашого соціуму, вони є у всіх. Якщо ви стали одним з них, постарайтеся заслужити повагу своїх підлеглих. Повірте, це зробить ваше життя набагато простішим, забезпечить здорову атмосферу в колективі і підвищить працездатність всіх співробітників.

Як заслужити повагу підлеглих?

Погодьтеся, багато людей не люблять, бояться, а іноді і просто ненавидять своє керівництво. Людяних начальниць, здатних знайти підхід до кожного співробітника, дуже мало! І це дійсно дивно, адже щоб стати добрим керівником, не потрібно бути диктатором на роботі, не варто встановлювати жорсткі правила і штрафи – слід просто шанобливо ставитися до своїх підлеглих і бути більш гнучкою.

Якщо ви хочете, щоб з вас вийшов чудовий начальник, а колектив вважав вас першокласним босом, ознайомтеся з цими порадами, які допоможуть вам заслужити любов і повагу своїх працівників.

1. Не розмінюйтеся на дрібниці

Ви коли-небудь стикалися з начальником, який контролював би кожен крок своїх співробітників, щоранку стояв на вході, записуючи тих, хто запізнився, чітко стежив за часом, відведеним на перерву, і протягом дня дихав всім в потилицю. Повірте, в очах оточуючих такий управлінець має жалюгідний вигляд, він не гідний поваги, і це справедливо.

Справжній керівник довіряє своїм співробітникам, він упевнений в собі і точно знає, що всі його завдання будуть виконані протягом дня без настирливих зауважень і загроз. Звичайно, якщо ви помітили, що хтось постійно спізнюється, повертається з перерви набагато пізніше визначеного часу або ухиляється від роботи, ситуацію потрібно брати під жорсткий контроль. Але пам’ятайте, це варто робити тільки за фактом порушення. А поки цього не сталося – довіряйте підлеглим, врешті-решт, ми всі дорослі люди.

2. Залишайтеся доступною

Не зачиняйтеся в своєму кабінеті, змушуючи секретаря виступати ще і в якості вашої охорони. Не ховайтеся від працівників. Будьте готові допомогти будь-якому з них у разі необхідності. Для ваших співробітників може бути дуже неприємним той факт, що під час виникнення складних питань бос недоступний, або його неможливо знайти.

Ми розуміємо, що начальству теж потрібно відпочивати, але, тим не менш, намагайтеся завжди бути на робочому місці, за своїм столом і з відкритими дверима. Якщо у вас призначена зустріч, запланована робоча поїздка або відрядження, попередьте про це всіх заздалегідь, щоб люди встигли з вами зустрітися і обговорити важливі питання перш, ніж ви опинитеся поза зоною доступу.

згуртований колектив

3. Будьте другом

Ні, це зовсім не означає, що після роботи вам обов’язково потрібно йти зі співробітниками до бару і відриватися там по повній (хоча, пару раз можна і так). Це означає піклуватися про своїх підлеглих, цінувати їх працю і поважати кожного працівника.

Коли ви залишаєтеся з кимось із персоналу наодинці, поговоріть кілька хвилин про особисте життя, спитайте про сім’ю, дітей і т.і. Постарайтеся побачити в кожній людині особистість, зрозуміти її цілі всередині компанії і поза роботою. Добрий керівник зробить все можливе, щоб допомогти підлеглому в досягненні його цілей.

4. Показуйте свою вдячність

Покажіть свою вдячність за їх напружену працю. Дайте працівникам зрозуміти, що їх діяльність не залишається непоміченою. Є безліч способів висловити вдячність колективу. Можна в п’ятницю замовити для всіх піцу або пончики з кавою, а можна в кінці дня відправити кожному електронкою «Дякую за хорошу роботу!» Всі хочуть відчувати свою значимість і знати, що їх люблять і цінують за їхні старання.

5. Будьте на зв’язку

Хочете стати добрим керівником? Тоді намагайтеся частіше використовувати зворотний зв’язок у спілкуванні з підлеглими. Не забувайте безпосередньо цікавитися у людей їх робочими проблемами. Щоб поспілкуватися з колективом, почути прохання про підвищення зарплатні або поради щодо поліпшення умов праці, деяким бізнес-леді потрібно переступити через свою гордість. Але яким би високим не був ваш статус керівника, це потрібно робити.

Подумайте, хто найкраще опише справжній стан речей на підприємстві, якщо не рядові співробітники? До того ж ваша зацікавленість покаже, що ви небайдужа до проблем підлеглих, і це буде гідно оцінено колективом. Кажуть, якщо щаслива дружина – щасливий і чоловік. У нашому випадку можна сказати, якщо щасливі співробітники – щасливий і бос. Всі залишаються у виграші!

 

Оцініть статтю